دفتر کار مجازی کارنوسنتر

با توجه به نیاز شرکت ها و کسب و کارها به حداکثر بهره برداری از امکانات، لزوم هزینه کرد اقتصادی و استفاده از خدمات باکیفیت، سهل و سریع مدیریتی، ما در مجموعه کارنوآران تصمیم گرفتیم، علاوه بر بخش دفاتر کاری اشتراکی و اختصاصی، بخش دفاتر کاری شرکتها و کسب و کارها و سازمان ها به صورت خدمات محور و: “غیرحضوری”؛ “بدون نیاز به فضای فیزیکی” و بدون پرداخت اجاره بهاء” را نیز راه اندازی کنیم.

Virtual office

بدین منظور، ما در «کارنوسنتر» هر آنچه شما از یک دفتر کار انتظار دارید را فراهم کرده ایم و این دفتر حتی بدون حضور فیزیکی شما به عنوان دفتر مرکزی یا شعبه شرکت شما، نقش آفرینی می کند و همچون منشی و پرسنل شما، نیازها و درخواست های شما را اجرا و خدمات موردنیاز را ارائه می کند.
هزینه این خدمات، بسیار مقرون به صرفه و در حد 10درصد هزینه هایی است که شما برای راه اندازی دفتر کسب و کار خود باید بپردازید، ضمن اینکه دیگر مبالغی به عنوان هزینه های گزاف اجاره بهای محل دفتر و مصارف، نیز نخواهید داشت.

اهم عناوین خدماتی که شما از دفتر کار غیرحضوری خود دریافت خواهید کرد:

– آدرس رسمی و کدپستی
– تلفن مستقل و اختصاصی
– دریافت مرسولات
– پاسخگویی و منشی
– نمایندگی و پیگیری امور اداری شما
– برگزاری جلسات
– امکان ثبت شرکت، جواز کسب، کد اقتصادی، کارت بازرگانی

  • با هزینه ای اندک، هم صاحب دفترکار، هم منشی و کارمند می شوید، و هم کارهایتان سهل و سریع و با هزینه ای بسیار اقتصادی انجام می شود. 
  • با راهکار «کارنوسنتر» شرکت های شهرستانی، دارای آدرس و شماره تلفن تهران و شعبه شرکت در تهران می شوند.

پلن های راه اندازی دفترکار غیرحضوری و بدون اجاره

پلن یک: دفترکار مجازی؛ تلفن (مجازی)

پلن 2:  دفترکار مجازی+ خط تلفن+ آدرس و کدپستی

پلن 3:  دفتر کار مجازی+خط تلفن+آدرس و کدپستی+امکان حضور و برگزاری جلسات به صورت تایم شیرینگ

پلن 4:  دفترکار مجازی+خط تلفن+آدرس و کدپستی+امکان حضور و برگزاری جلسات به صورت تایم شیرینگ+منشی+پاسخگویی+ نمایندگی و پیگیری